Onsdag!

Så var det #onsdag igen !Jag har sovmorgon ( ca 30 min längre) men nej då då tycker Charlie att det är dax att vakna 30 minuter före kl ska ringa. Kan ni fatta vad en katt kan föra oväsen?
Håller på med allt han inte ska!! Så kommer han och sova snart när jag går och jobbar...
Jaja jag går och tar en kaffe innan jobbet.
Har ni fasta tider på ert jobb?Eller rullar ni?
Vi har fredags rull så nu på fredag går jag långdag 09-17 inte så kul men men det funkar.
Ha nu en riktigt fin #Onsdag Berta har #namnsdag grattis...
En viktig fråga kan ni läsa mina inlägg?
Skriv ett svar tack 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Annika Åhrberg Johansson

Hej ! Jag kan oftast läsa dina inlägg men ibland kommer meningarna så konstig för att det blir bilder emellan och sen kan typ ett eller några ord komma efter. Hoppas du mår bra 💞 Kram

Svar: Tack f;r senast Kram
lenaelsabeth

2023-02-08 @ 11:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0