Påskafton Vi vakna 04.15

Jag tittade inte upp blundade hårt , så Leon somnade om en timme eller så 
Så det blev en tidig påskaftons morgon.
Vi har träffat Farbror Erik varit och handlat med honom. Sedan så somna Léon i vagnen sover nu sedan ett par timmar Jag har med sovit en stund.
Jag ska på påskmiddag ikväll och fira med vänner 
Vi ska gå på #Sturehof där har jag aldrig varit ska bli riktigt trevligt. Sedan hem och sova. Tänker på Léons mamma som har det  så varje natt att han vaknar tidigt. DSnart kommer föräldrarna och hämtar 
prinsen de ska på påskmiddag hof farfar T ( mitt ex)
Maya tyckte det var konstigt att jag inte blev bjuden med... Ler
Foton kommer 
Glad pås på er alla
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0