Tisdag !Vakna utan huvudvärken Hej då för den här gången!

Tänk jag vakna utan huvudvärk så skönt. Imorgon kan jag gå och jobba igen. Det är så tråkigt att vara hemma sjuk.
Idag ska jag lämna kläder och lite saker till min dotter Sandra som har kontakt med en familj som kommer på torsdag/fredag från Ukraina en mormor,mamma och lite dotter som inte har med sig något annat ett sitt pass och lite skolböcker till dottern samt deras pass. Vi ska hjälpa dem så mycket vi kan.
Jag hade två väskor som jag inte använder de ska mormor/mamman få.Samt en Alladinbok, och ett gosedjur samt kläder. Man kan inte göra allt med alla kan göra något. Tänk er själva att inte ha något med sig och komma till ett främmande land. Svårt va? Jag kan inte ens föreställa mig. Ta hand om varandra och er själva Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline Hurtig

så fint och bra att hjälpa!

Svar: Tack det känns så bra att kunna göra något
lenaelsabeth

2022-04-05 @ 16:24:10
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0