Onsdag Jag ska jobba igen!

Så bra nu jag mår nu. Idag ska jag hämta tre kassar med kläder rill lilla familjen som nu sitter på ett flyg från Polen De kommer väl idag då till Arlanda.( Håller tummarna att allt har gott bra)
Vet ni vad jag fick höra att det finns människor som står på Arlanda de väntar på flyktingarna och erbjuder dem hjälp med transport och tillfälligt boende för dyra pengar de lurars alltså! Så varna om ni vet några som ska komma till Sverige . Är det så här vi ska ha det att vi som bor här ska lura dessa stakars människor som har flytt från kriget? Fy vad hemskt!! Så ta hand om er och varandra
Idag kör jag Ebba dag vi ska fira hennes mamma och pappa som har fyllt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0