Hemma igen!

Nu är jag hemma från sjukhuset. Jag åkte in akut i tisdags eftermiddag med magont och lite feber. Eftersom jag tog kontakt med 1177 Som sa att när man har feber vid magont ska man åka in.Så jag åkte till Rosenlunds närakut.Där fick jag vänta sedan togs det prover som visa att jag hade en infektion i kroppen.Efter 4 timmar där fick jag en remis till sös akuten. Där tog de alla slags prover, jätte noga var de. Där blev jag kvar över natten. Inge vidare sömn på en akutmottagning som ni kanske kan tänka er. Röntgen visade tillslut att jag hade en inflammation i mina tarmfickor ingen operation. Tack Södersjukhuset för allt måste säga det högt ! De gör ett fantastisk arbete både på akuten och avdelningen.
Skön att vara hemma i min säng jag går på skonsam kost så som fil, te, saft kaffe om jag vill och vågar Nu så ska jag sova Kram ta hand om er Ta hand om tarmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0