Söndag med sol

Idag var jag in till stan tidigt. Lite folk på t banan . Lugnt och skönt Jag var modell (tänk va modell i min ålder) ? På min dotters svågers klinik på Regeringsgatan #Doctor_ K
Jag föryngrade mina läppar. Visste ni att när man blir äldre så blir läpparna smalare och färgen försvinner? Nej det visste inte jag heller men nu så vet vi det. Så jag lätt en kvinna mycket bra sådan fylla på mer fillers i mina läppar. Tror nu inte att jag har anka läppar nej då det blev såå fint. Jag är nöjd.
Sedan handla jag på #svenkttenn lampskärm och nya underlägg till köksbordet. Liten snabb räksallad som jag tog hem från Franska kaffet på #NK Så nu ska här städas Ha en toppen söndag Kram Jag är så Tacksam och nöjd tack ps inget godis eller fika bröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0