Torsdag Grattis Lena min syster som hade namnsdag igår!

Grattis Magnus och Måns på namnsdagen. Idag kommer min nya kollega Emma tillbaka från semestern Jippi!! Igår var Linn sjuk så jag var lite ensam pedagog . Men då kom Christina upp och hjälpte mig Tack och lov ! Fyra nya barn med vårdnadshavare 4 st samt fyra av de barn som var kvar på min avd.
Så igår eftermiddag var jag med och hämta Rafael på skolan.
Sedan hem la mig på sängen somna vakna två timmar efter.Åt något sedan la jag mig igen bara för en stund ( Vakna vid 21 ) Då fixa jag mig i ordning för natten somna vakna 06.30 . Det var den Onsdag kvällen det.
Så idag är Emma så välkommen tillbaka
Ha en toppen dag Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0