Ännu en sjuk helg !

Vad händer med mig på helgerna? När jag kopplar av, då får jag fruktansvärd huvudvärk och illamående jag kräks sover i ett dygn. Nu har det hänt var 14 dag så himla tråkigt.
Igår var jag på akuten sökte hjälp. Det togs en massa tester bla, covid test igen. Den var negativ och de andra proverna visade ingen blödning (skönt). Så nu ska jag utredas för migrän på onsdag ska jag träffa doktorn.Hoppas på att få hjälp!! Jag är hemma igen från jobbet.
TA hand om er Var rädda om er

Kommentarer
Postat av: Anniks

Hej ! Jag är helt säker på att du har migrän. Det är så typiska tecken att bli dålig när man kopplar av. Jag har ju haft migrän i många år men har dom senaste 2-3 åren inte haft några migrän attacker. När barnen var små så hade jag ofta migrän o kräktes. Tror att mitt nu försvunnit i samband med klimakteriet. Kram och hoppas du får bra hjälp ❤️

Svar: Tack Annika! Ja jag tror med det är migrän. Jag fick det efter min BC alltså efter klimakteriet. Jag ska till dokt morgon hoppas på medicin som kanske lindrar detta hemska. Nu har jag varit sjuk och hemma var 14 dag Kram
lenaelsabeth

2021-04-12 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0