Fredag och sol det är varmt ute

Tänk det är den 25/9 och vi har mellan 18/20 grader varm ute märkligt? Idag blir mitt älskade barnbarn 7 v Léon redan tiden går fort.'
Vart tog september månad vägen? Idag så har jag min sena Fredag jobbar till kl 17 Det är sent tycker jag. Sedan ska jag gå och simma. Så skönt sist så jag tar en sväng idag med.
För er som undrar så går det bra med min kost förändring jag drick nästan inget kaffe eller te, inget godis (kanske väldigt lite), ingen alkohol på en månad. Dragit ner på bröd
äter en massa frukt
har minskat i midjemåttet det känner jag på byxorna Så jag fortsätter så här trivs med detta känner mig piggare Ta hand om er Trevlig lönings Fredag på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0