Jag är hemma än

Ont i huvudet när jag vaknade. Idag har jag gjort en god gärning Det finns en sida på FB som heter Familjehjälpen (är du inte medlem där Bli det vet jag)! Där frågar människor efter olika saker som hjälper dem. Igår var det en kvinna som frågade efter röda gardiner. Som ni vet ni som känner mig spar jag på allt (nästan) såklart hade jag bla röda gardiner att ge henne Hon var ensam med tre barn och ville göra hemtrevligt för sina barn. Jag plocka ihop en påse med gardiner, dukar samt spel till hennes barn. Anna kom och hämtade en påse och blev så glad. Känner mig tacksam för det jag har. Så glad att kunna hjälpa till. Tar hand om idag med själv nu ! Ha en bra dag. Grattis Oskar på namnsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0