Förlåt ! Jag hade mina barnbarn igår

Igår kom Lucas kl 06.30 Var var på Ny torget i fem timmar Lucas, Rafael, Maya, Saga Sagas mamma , Sandra och G farmor kom dit Lucas hämtades av son pappa F Jag hämta Rafael och Maya hit de skulle sova här. Föräldrarna hade barnfri tid. Allt var frid och fröjd tills Maya skulle sova då skulle hon hem grät hon. Så mitt älskade allsången får jag se på Tv play... I morse vakna hon kl 06.30 (varför?) När vi har sommarlov. Lämna bägge till Sandra kl 0930. Jag är ledig ! Har varit och fikat med en kompis och sovit middag på dagen. Har det ok med tanden den sitter nu fast ( hoppas den gör det till tisdag den 18/8) Ta hand om er och varandra KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0