Söndag dag 8/9

Jag har klarat det snart i mål . Hoppas komma hålla mig borta från socker nu,inget mera stor köp av godis Jag har är förbaskat trött på vatten ( det är det enda jag dricker) saknar något varmt så som kaffe/te. Inget bröd (jo förutom Sussie hembakade hårda bröd) så gott kunde inre motstå. Men tänk från att köpa och äta godis i mängder varje dag som jag har gjort, till att inte inte äta eller köpa något den känns toppen bra.Jag har till och med handlat kakor och bakelse till svärmor och Erik utan att känna något. Nu är jag sugen på smörgåsar och kaffe. Ha nu en skön Söndag Jag tar hand om mig ni får ta hand om er Vi glömmer inte de äldre runt er.
Grattis Terese på namnsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0