Pendeltåg är en utmaning att åka

Först var det sjukt långt ner till nya perrongen Sedan kom tåget dörrarna öppnades från perrong och tåg Jag satt mitt emot en pappa med sina två barn, pojken sparkade mot mitt ben. Jag tänkte du sparkar inte på mig..... Efter ett par stationer börjar pappan dra av pojkens jacka och mössa han håller händerna för munnen. Jag tänker killen ska spy snart Jag viker undan minna nya boots Hittar en plastpåse i min kasse Räcker den till pappan som sätter den under munnen på honom. Som tur kom det inget kräks under resan. Men pojken sparkar mig två gånger på smalbenet under resan. Hm det var tacken det.
Jag kom fram till stationen helskinnad där jag möttes av Lena och Arvid med bil
Trevlig middag blev det. Sedan fick jag åka med vänner hem till söder igen
Nu soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0