Tisdag

Idag är det stora löningsdagen Dagen då det ska handlas ! Är ni sådana som handlar idag? För er som undrar så Sandra med familj och vännerna på Malta mår bra De klarade sig. Alla mår bra Tack vad skönt. Men igår var det stora röjningsdagen där hos dem. Träd har fallit uteserveringar vid strandpromenaden har blåst om kull.m.m. Jag undrar hur katterna mår i kattparken som ligger precis vid stranden.?
Idag ska det tydligen bli sol igen här i Stockholm
Sa jag att det var ett roligt studiebesök på glashus 1 igår Om ni jobbar med barn så det ett bra ställe att besöka. Jag fick med lära mig en massa nytt och bli påmind om vad som ska kastas vart. Bla att hår från borsten ska inte slängas i toan. Ett barn berättade att hennes pappa slänger snus i toan! Absolut förbjudet det kommer ut snus i vattnet som fiskarna simmar och dricker ur.Då får vi snus i oss när vi äter fisk
Så var rädd om miljön.

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Det var skönt att höra att allt är bra med dom... otäckt.. Kram!

Svar: verkligen skönt
lenaelsabeth

2019-02-26 @ 12:46:02
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0