Varför har man inte kryddor i rätt förpackning?????

Jag skulle äta tomtegröt nu när jag kom hem från Erik Jätte hungrig ! Tog en stort tallrik värmde sedan strör jag på kanel (älskar kanel) tar mycket sedan socker och mjölk tar en stor sked av min goa gröt..... Det är kajennpeppar .....Jäkla Sandra har kajennpeppar i en glaskryddburk samma som hon har kanel i ......tur att hon är på Malta :(
Hyr som jag har tvättat,burit ner julsakerna i källaren,lagat mat till Erik Sedan var han och jag och handla Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, förlåt... har du märkt upp den nu?? ;)

Svar: nej la den längst in i hyllan
lenaelsabeth

2018-01-07 @ 09:29:24
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0