Idag för 31 årsedan blev jag mamma igen

Idag fyller min förstfödde son 31 år Hipp hyra för honom . Grattis Fredrik snart ses vi Tänk att jag har en sådan son 31 år
klok är du med
Det här skrev han igår Vi går in och köper julklappar för tusentalskronor till nära o kära medan dem kämpar för få ihop några spänn till att överleva dagen. Det är lätt att glömma alla dem som faktiskt inte har det som oss, en varm säng att krypa ner i varje kväll en fungerande dusch och än mindre massa jävla mat på bordet dessa tider. Jag önskar mig absolut ingenting varken imorgon eller till jul och ni som övervägt att köpa någonting till mig gör mig en tjänst gå fram till tjejen eller killen som kränger situation Sthlm och köp ett X eller köp 2 så låter du dem behålla den ena så kan dem sälja den på nytt och göra en slant. Fint skrivit Grattis och tack för att du kom Kram mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0