Några ord från min kloka son Älskar honom vilken kille som tänker på alla

Tänker på alla kids idag. För många är det nog svårt att sova dem ligger och sneglar mot julstrumpan och sen se den där glädjen i deras ögon när tomten kommer med klapparna är helt oslagbart. Men sen får man aldrig glömma bort dem kids där ute som vaknar idag och har magont, vet att sakerna dem har blivit lovade inte kommer att komma, i centrum står den där elaka drycken/drogen gap o skrik och ingen julefrid. Såna här tankar etsar sig fast i mitt huvud ganska ofta runt storhelger. Jag pekar inga fingrar, jag är inte guds bästa barn har förmodligen gjort dummare saker än druckit öl på julafton men jag skulle ALDRIG ta barnens dag ifrån dem! Jag hoppas att alla får en super god jul och att varenda barn får en fridfull jul var dem än befinner sig i världen
God JUl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0