Lördag morgon

Sol idag men fortfarande lite kallt Jag vakna tidigt Började dagen med att städa, plocka undan lite Nu soffan med datorn i knät bloggar lite
Idag ska jag handla på Lindex det är Min stora dags dag där Jag ska handla t-shirt pengarna går oavkortat till deras arrangemang som gör något för svårt sjuka barn En dag som gör att de kan glömma att de är sjuka för en stund Mycket bra Min dotter fick en sådan kväll när hon hade Cancer En upplevelse som vi
sent glömmer Födelsedags fika på eftermiddagen
Kram ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Så fina bilder :D

Svar: Tack ha en skön Lördag kram
lenaelsabeth

2016-04-23 @ 08:19:33
URL: http://nouw.com/ewelinagranberg
Postat av: Josefin

Vilka härliga bullar! Och kul att shoppa när pengarna går till välgörenhet :)

Svar: Det känns så bra att shoppa då Ja det bullarna var så goda Kram
lenaelsabeth

2016-04-23 @ 12:36:01
URL: http://fonstertradgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0