Måndag kväll

Jag har samtalat med min chef sedan varit hos doktorn tagit en massa prover. För första gången i mitt liv vill jag ha en sjukskrivning vill vara hemma är så skör Inte ens när jag hade cancer ville jag vara hemma, men nu så. Jag känner mig mobbad på mitt jobb.. Fast det är jag tydligen den som mobbar ....jag har aldrig mobbat någon i hela mitt liv Jag vill inte ens gå till mitt jobb och hämta kläder. Nu ska jag ta hand om mig Kram ta hand om er och varandra
Saknar dig mitt hjärta kom och hjälp mig nu

Kommentarer
Postat av: nettan

Men fy Kerstin, så hemskt tråkigt att höra, trodde du trivdes på ditt jobb, sånt där får inte förekomma. Varma kramar till dig

Svar: tack jag storm trivs men du vet det händer saker Kram
lenaelsabeth

2014-09-26 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0