Ledsen

Idag läste jag mail som jag blev så ledsen över Men fick fin fil back sedan i svars mailen Tack puss
Sedan gick jag för att hämta Rafael finaste killen
Då möter jag en gammal klasskamrat som var skolans snyggaste kille när vi gick i skolan. Han var den som vi alla ville ha, men inte fick. Idag var han gammal, sliten, trött och ensam tror sjuk med Han kände igen mig Jag kände inte igen honom .Vi prata lite snabbt jag hade bråttom Sedan bad han om pengar jag gav han så klart. När jag rusade vidare så kände jag mig ledsen, så livet kan gå. Ta hand om er var rädda om det ni har
sov gott

Kommentarer
Postat av: Släpp taget. följ flödet

Vilken supersöt liten kille! :) Hoppas det blir bättre för din gamle klasskamrat och att allt ordnar upp sig!

Svar: Super tack, ja det får vi hopps att det går bra för honom.
lenaelsabeth

2014-10-13 @ 20:28:25
URL: http://tovanz.blogg.se/
Postat av: My Fredblad

Skulle dock inte direkt säga att du ser så ut! ;)

Svar: Bilden är från i somras
lenaelsabeth

2014-10-13 @ 23:38:43
URL: http://fredblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0