Tisdag morgon

På väg upp!! Herre gud som jag har sovit det är min bästa medicin. Nu känner jag mig ordentligt pigg dricker kaffe första jag får behålla sedan i Lördags så gott... Nu ska jag berätta något hemskt... Igår hade jag en akut tid för att sätta fast min provisoriska tand (trodde jag)att han bara skulle göra. Jag tog mig ditt la mig i stolen Då sa tandläkaren Marcus att han hade stiftet och bägge kronorna ¨ Så vi tar och byter dem nu!!!! Ok sa jag vad har man för val? Han börja med att ta den de provisoriska tänderna Sedan sätta fast stift sedan kronorna den ena passa perfekt den andra passa mindre bra Tandisen fixa och trixa med den,till slut så satt han fast den då skulle han fila till den lite. Då ve och fasa sprack den min nya fina krona...... Så jäkla han fick borra bort den hemskt jobbigt det gör inget ont med de är jobbigt. Jag fick gå hem med en ny krona och ett stift samt en provisorisk tand Hör här efter tre timmar i stolen.....De ni!!! Nu har jag en ny tid den 26/2 hoppas på tur då Därefter sov jag och sov Nu känner jag mig piggare Kram kram sköt om era tänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0