SÅ är det

Hoppet är väl det sista som överger oss. Jag är trött på att vara singel. Ständigt komma på festen själv, äta själv , vakna upp själv. Jag saknar att ha någon som bryr sig om mig. Som bryr sig om hur min dag varit eller bara som undrar hur jag mår. Någon som jag kan bry mig om,,,Någon som uppskattar att jag pysslar om,,, Tänk va mysigt att sitta och titta varandra djupt i ögonen och bara bli varm och lycklig över att man hittat hem,,,,Sitta och dela på en flaska vin, en god bit mat och sen sitta och drunkna i varann,,,,, ha en härlig pratstund över en kopp kaffe i soffan,,,,Tänk att ha någon att längta hem till ,,,, slänga iväg ett gulligt sms till ,,,,,En famn att krypa in i ,,,,Dela allt både sol och moln med, Finns du där ute som saknar detta och som vill ha det så ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0