Torsdag

Sol/moln risk för regn skurar
Är det semester väder ???
Snart har jag haft tre veckor
hemskt vad tiden går
Igår körde jag in min vän och granne till Södersjukhuset
Det gick bra för henne.Hon fick snabb hjälp
Men herre Gud vad mycke folk som hade råkat ut för olika olyckor.
En hade bla brytit nacken men han var mest orolig när han skulle få röka.....
En farbror som inte kunde röra sig fick skällning av färdtjänsten som skulle hämta honom.ÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??den här bilden är så fin
Ja jag skulle kunna skriva en bok om Akuten men men personalen där ska ha roser för sitt tålamod.
Sköt om er idag Var rädda om er
Ta hand om varandra
Le mot någon idag någon du inte kännerTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
Ha en underbar Torsdag

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-07-14 @ 12:40:30
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0