Tisdag

Idag är det utflyckt med matsäck till skogen Vi åker till Åkeshov
Sä härligt solen ska skina på oss hoppas hoppas
Inatt har jag sovit så dåligt vakna´de vid 03 kunde inte somna om
Så nu är jag trött--
Men men kämpar på van att kämpa

Ieftermiddag ska jag skriva Kontrakt på min nya lägenhet Jippi känns ju kul!
Så fiffigt nu för tiden att man bara behöver ha med sig legitimation,sedan 
så bara avskriver man sig på det gamla skriver på det nya.
Vipps så är det klart.
Vi borde kanske fira med en glass ikväll E och jag
puss på er alla 
Och ni var rädda om er ,kämpa på 
kram 

Kommentarer
Postat av: kerstin

Härlig dag iskogen sol

2010-09-07 @ 18:23:06
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0