hej

Måndag morgon Bättre imin förkylning
Hoppas min söta kollega kommer idag A-M hon har varit fsjuk ett par dagar.
Idag ska det bli solsken sa de på vädret på tvn igår men men??
Jag ska träffa en av mina BC systrar efter jobbet vi ska fika lite
prata hon har haft Bröstcancer två gr som jag.
Håller med på att  bygga nya bröst,
Vi har inte setts sedan i Juni ska bli kul'
sköt om er alla
ta hand om er
En glad nyhet min kompis Anita som bröt av foten isommras
ská börja jobba idag glad nyhet 7v sjukskriven har hon varit Grattis
kram på dig A Lycka till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack hjärtat det gick bra idag. Imorgon sjukgymnast o tandl sen jobba hemma. Puss på dig

2010-09-06 @ 20:51:10
Postat av: kerstin

Härligt bra att komma igång kram

2010-09-06 @ 21:29:36
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0