Grattis Anna och Kasper

Herre gud vad många vi har som fyller i September:)
kalas i Märsta Jag och Erik ska dit snart kl 13.
Kasper blir 6 år grattis inte fören nästa helg men då är de inte hemma
Så de passa på att fira han med i September.
Så kul att träffa min stora syster Lena med familj.
Ja kvällen vart lugn i går så skönt idag vakna av sms, P (han ni  vet som jag
träffar ibland),han ville ses idag!!!Men det hinner inte jag.
Snart slutar han väl och frågar.
Han har ett tålamod som är beundransvärt.Han har funnis vid min sida under hela
Cancer resan.
Nå nu så ska jag lämna loppis saker till en lokal förening här i Rågsved.
kram må gott kör försiktigt
Tvätta händerna
pussKasper 6 år grattis

Kommentarer
Postat av: Cissi

så söt! :)

2010-09-26 @ 17:19:12
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: simone

ser mysis ut! :)

2010-09-28 @ 16:04:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0