Godmorgon

Hej nu dag nya äventyr.
Jag var ju hos dokt igår på ST:Görans det var bra för utom att jag hade
bindväv runt inlägen på det ena bröstet så de måste de göra om.
Jag ska byta ut bägge inläggen.Opertion igen v45 då kommer brösten bli mjukare.
Samt att jag får bröstvårtor igen tack.

Någon fråga om det var bägge brösten ja det är det Jag fick ju en ny cancer (objuden gäst)
imitt andra bröst ett år efter den första på års dagen.Bestämde mig då att ta bort hela det bröstet
Tyvär på olika sjukhus St:Görans der första och Södersjukhuset de andra.Jag har behandlat för cancern sedan dec 08.

Nu väntar telefon beskedet från gyn den 9/9 Det måste vara ett bra besked.

Kram må gott alla hoppas att alla kan få njuta av dagen idag
puss trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0