Tisdag

Godmorgon
Är det någon mera som är så trött som jag.?
Heter det som mig eller som jag?
Jaha det är så mörkt när jag kliver upp
Kanske därför....
Så var det Tisdag jag ska få ha 05 orna på Gymnastik
så roligt Först ute ett par timmar passar mig bra eftersom jag nu inte vill bli sjuk.
Handla måste jag göra på vägen hem
Kanske ska titta på ett par stövlar...(hmm Jag har ju köp stopp)
Ler ja nu så in till söders bästa ungar och personal
kram kram ha det skönt idag alla
Försök skratta en gång per dag minst


Kommentarer
Postat av: Mr F

Som jag är, som mig. Båda fungerar korrekt men som jag är låter väl ganska så mycket bättre.

2010-10-19 @ 23:07:47
Postat av: Mr F

"Är det någon mera som är så trött som jag.?"

Är det någon som är lika trött som jag är just nu?

Skulle jag nog skriva, som mig funkar inte i den meningen de ser ju jätte skumt ut.



2010-10-19 @ 23:10:20
Postat av: kerstin

Tack tack kram

2010-10-20 @ 07:11:37
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0