Skönt!!

Det var inget fel på mig idag allt visa på att jag  är frisk....ingen oväntad gäst imin kropp.
Men vet ni jag var ju och tog blodprover i måndags som min läkare skulle ha svaren på idag!
Men då hade vårdcentralen gjort någe fel så Jag fick ta om proverna...
Så nu kommer jag att få svaren på dem inästa vecka.Men som min dokt sa trodde hon inte det var någon fara.
Så skönt...Tack för alla tankar till mig idag

Fotograferingen har gott så bra alla var så gulliga.Erik
Sedan ville min grupp ha Gymnastik Så det fick de
Vi körde ett pass så roligt Barnen tycker det är så kul Jag med.
Jag och  Erik var upp till ex svärmor Eriks farmor på sjukhuset
Hon var pigg med lite blek
Kram kram sov gott
Och Tack igen för tankar idag
sköt om er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0