Snart så.

Nu är det farsdag igen, Tycker med att de är ofta Farsdag.Grattis alla bra  pappor .
Det är inte alla som har en bra pappa.Man kan väl då fira en bror eller en annan
bra man i sin närhet.Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin Grattis ni alla som blir firade imorgon,då är ni förmodligen bra pappor.
Min pappa är i himmelen så jag tänder ett ljus för honom imorgon.
Kram pappa Thure, jag har haft tur att ha en bra pappa (fast han inte var min riktiga pappa)i 25 år bara sedan dog han för tidigt.Saknar han ibland än.
Haft en bra lördag med mina barn och Helena som kom över hjälpte mig att fixa lite här hemma,ett stort tack Helena.Vi åt en god lunch som Helena hade med sig Tack
Sköt om er alla var rädda om er
Krama om alla pappor imorgon då
mina ungdommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0