Lördagen

Min lördag var en bra lördag trotts huvudvärk och illamående Tog ut mig i fredags
Jag tror att jag är piggare än vad jag är.
Tänk att jag aldrig lär mig??
Vakna av att jag hade en huvudvärk som sedan höll i sig hela dagen.
F kom vi jag F och Erik åkte och handla På Ica i Kungenskurva.
Sedan hem till barnens farmor som med är sjuk hon kommer inte ut själv.
Vi handla,satte upp Stjärnan samt ljusstaken till henne.
Snart ! advent .
Sedan hem till min syster son Rolle med familj där var hela släkten
Min syster med sin man samt hela Millans familj Hur trevligt som helst om inte jag hade haft en huvudvärk som
inte släppte.
Vi var på lokala Pizzan och åt middag kul vi blev 13 pers som åt tillsammans mera sådant tycker jag
Hur trevligt och enkelt som helst.
Tack tack min familj,Röjehag *2 samt familjen Svensson Tack ses igen snart.delar av familjernaTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:32:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0