Fredag kväll

Idag starta min dag kl 07 jag åkte till St:Görans för återbesök,allt såg bra ut
fast jag har sårvätska i det högra bröstet.Systern där på bröstmottagningen tyckte vi ska vänta till på Måndag
är det mera då måste de tömma bröstet.Alltså sa hon bara vila nu i helgen mera vila än jag har gjort.
sa det åt henne jag är dålig på det att vila jag är sämst på det.Men ska verkligen tänka på det.
Jag var och handla lite sköna kläder till mig själv.Tror att vi har köpstopp i familjen nu fram till Jul.
Sedan lunch på min förskola träffa alla söta barnen samt gulliga pedagogerna.
Fick se en fin sångsamling som avd.Ekorren hade gjort.
Där efter till Sandras jobb med ett barn som ska få provfilma för produktionen Sandra jobbar med.
Därefter till Söder handla sedan hem handlat pizza till middag för Erik och mig
Nu ska jag slappa i soffan så skönt.
Ta hand om er alla var rädda om er gå och körförsiktigt.
kram må gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0