Besök

Idag ska jag få besök av Yvonne en bc syster vi träffades nere på Mösseberg 09
Y ligger steget före mig när det gäller operationer och behandlingar vi har haft likadan cancer resa.
Men så är vi lika i sättet med,gillar när det händer saker,hon kör mc det gör ju inte jag så lite olika är vi.
Det ska bli kul iallafall att hon kommer få se vad hon tycker om nya lägenheten.
Jag har sovit gott i natt hoppas alla mina läsare har det med.Hoppas att en av oss bc systrar har vaknat och mår bra hon opereras sig igår Lycka till.
Linda som ligger inne på infektion krya på dig.
Fam Andersson och Röjehag som är magsjuka krya på er.
Vi andra tvätta händerna noga och spritta!!!!
Kram sköt om er och varandra
Ta vara på tiden.
Grattis Christin idag 52 år kramTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0