sandra fyller år

jag vill ha en ny bok nu!!!!
får vänta till Måndag,

Nu idag fyller min älskade dotter 26 år
Grattis nu för 26 år sedan ligger jag på BB föder min första unge
som blev en dotter.Min lyckligaste dagen i mitt liv då 26 år var jag
En vacker dotter med en massa mörkt hår stora blå ögon
48 cm lång 3000 kg perfekt unge
ÅÅ vad jag var lycklig.Eller jag är väl det nu med Lycklig och stolt mamma  till tre st underbara barn hm barn?20,22 och 26 år
Härligt med stora barn med.
ska sova nu puss på er alla
ta hand om er och varandra sov gott
kram

Kommentarer
Postat av: Elvira

(sv) självklart är det ok. :)

2010-05-23 @ 01:23:24
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0