Hemma

Nu så kom jag hem
Vilken dag jag har haft,börja med att Fredrik sov över
Han drabbades av  allargi här antagligen, tvättmedlet eller damm,fåglarna,bommorna.
Hur som helst en jäklig natt har han haft.De blev en hemsk morgon så klart.
Jag glömde F kläder som jag lovade att ta med till söder.
Sedan en hel dag i skogen ute i Åkeshov helt underbart Sol .
När jag sluta hem hämta bilen körde till Gullmarsplan tbanan över till Skanstull
Lämna kläderna till F.
Träffa Sandra vi titta på en lägenhet till dem Jätte fin.
Så nu ska jag bäda rent,tvättar ska vattnna blommorna på balkongen med
Sedan lite tv kanske
Må gott kram alla
jag ska ta hand om mig nu....Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0