ha ha

Glöm inte Mors Dag på söndag!
Glöm inte Mors Dag på söndag!
 Idag försov jag mig det har inte hänt på flera år.
Jag vakna kl 0820 óch var på jobbet kl 0910 rekord
Men ingen gröt fick jag inget kaffe hemma.

Men men dagen har varit bra lite regn lite sol
Vi var i min hemma park Aspuddens parklek
Tänker alltid på vilke härliga personer som jobbar där,de verkar ha vigt sitt liv åt naturen,djuren och barnen
och oss vuxna. Skönt  att de orkar.De har katter,höns,tuppar,getter Killingar,kaniner i massor,ett par grisar
samt tre st hästar.
Hoppas nu att den parken får vara kvar till alla barns glädje.
Jag har varit med min Erik på AF med konstig inrättning det är....
Sedan hem laga mat träffa min andre son som fick låda med sig hem.
kram kram måp gott sköt er och om er

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det låter som en mysig liten park :) Ja det tycker jag absolut att du ska komma ner och hälsa på!! kram och hälsa

2010-05-25 @ 21:35:23
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0