Torsdag

Idag efter jobbet var jag så trött den här bilden är så fin
var tvungen och lägga mig och läsa somna sov ett par timmar.'
Jag känner mig trött.
Lagade middag till Érik och mig.'
Sms av ´Fredrik  de satt och drack kaffe på en uteservering
i solen 18-20 g varmt en härlig vår dag alltså.
De har det underbart säkert.
Jag och Herdi ska åka ut till Ingergärd och Sture på lördag
H ska kolla på ett par skidor som S har.Skönt att komma ut en sväng på landet.
Nå nu ska jag fylla i papper från försäkringskassan de bolaget älskar mig
tydligen igår fick jag en blankett och idag en annan...
Hmm ja det ska väl ha något och göra de med.
Ha en underbar torsdag kväll.
Jag ska bara slappa isoffan nu
Blev bortbjuden på Mys ikväll men Nej jag orkar inte...
puss mys kram Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0