Torsdag

Lite sol ute hmm
Ska åka till jobbet var ine på att åka ute inläggen? Men nej så modig var jag inte...
Lite feg där!!Men men kannske en dag:Eller inte få så gör som jag vill
Härligt tack för komentarerna i min blogg.
Jag såg att en del har hur många besökare som helst.men jag tycker att
Kvaliteten på mina besökare är bäst inte antalet...
Känner mig piggare idag Idag ska vi genrepa inför vår stora sångsamling på jobbet imorgon och alla Fredag i Mars
kan berätta mera ieftermiddag om den hur och varför..
Sköt om alla om er varandra och le mot alla ni möter idag!Jag ska det ska räkna leeden jag får tillbaka
kul va?
Puss Kerstin 

Kommentarer
Postat av: kerstin

5 st fick jag bara ihop men forsätter imorgon le

2010-03-11 @ 15:36:49
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är sant, man ska le till alla man möter då kommer man själv må bra men även kanske göra någon annan glad =) passera blomster affären nedanför vårat hus, då kom ägaren ut å hälsa på mig! Det gjorde faktiskt på bra humör! har även köpt hem ett jätte gott nymalet kaffe..kram

2010-03-11 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0