Tisdag

Idag är jag med hemma känner mig lite bättre mindre snorig
Ska kanske gå och jobba imorgon.Skriver här först jag vill inte såra någon med det här.

Igår när jag skulle sova kom jag  och tänka på kärlek,
Ja att vara kär och att vara älskad.
Kom på att jag tror inte någon man har varit riktigt kär imig.
Tror ingen har älskat mig som jag dem.
Jag älskar när jag blir kär!!
Jag tror eller jag vet att ingen av mina män har varit tok kära imig.
Ganska sorgligt när jag tänker efter..men det är saningen.

Min första stora kärlek var Olle 27 år tre barns pappan från Rättvik.
Han var ny skild ensam med små barn 2,4 och 6 år.
Och så kom jag insnurrande ihans liv    Stockholms tjej, ung.vild,glad,fri och sist med inte minst barnkär.
Klart han föll, men älskade han mig?Hmm på sitt sätt jag var på rätt plats på rätt tillfälle.Men vi hade två av
våra liv men han var nog inte lika kär som jag..
Mina föräldrar var mest glada när det var över.

Sedan var jag fri ett par år bestämde mig för det var bra att vara.
Träffa min nästa stora KÄRLEK barnens pappa ja det var stort när jag upptäckte det att jag var så KÄR!!
Men var han lika kär?Nej det var han inte det,jag kom igen på rätt plats och rätt tid.
Vi fick tre underbara barn tillsammans Tack!!Men det var nog jag som ville det med mest..T var ung.
Men om det bara är envägs kärlek så trötnar jag.Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Skild ensam, sårad, rädd, bränd. Träffar nästa blir förälskad igen Men han var för ung, för fri. Men vi fick med ett par år
härliga år med mina små barn Han hade inga egna då.
Sedan träffa jag nästa han var på rätt plats rätt tid det blev förlovning ,sambo hmm ja nu då han var väl tok kär imig?
Ja på sitt vis ; låsa in mig ,sätta gränser hur jag skulle vara.Det funkar ju inte Han var nog inte heller tok kär imig.? 
Bara rädd att jag skulle lämna honom.Vilket jag gjorde lämnar.Jag lämnar jämt undrar om det beror på att jag har blivit lämnad som barn?Tror det jag vill inte bli så sårad igen..

Efter det en ny man jag blir kär han har träffat mig som är hans motsatts men kär? nej nej inte han Blir aldrig det sa
han till mig som jag kämpa för att jag trodde att min kärlek skulle räcka till oss båda..men nej då ett par år.Sedan lämna han mig!!!För en gammal kärlek!!Vi spelade ett spel med kärleken som pjäser..

Men nu då den här gången ?Det tror jag varje gång att nu då, hoppas han då, han kan väl älska mig som jag älskar honom?
Tur att Jag inte ger upp jag älskar ju kärleken att vara älskad och att älska tillbakaTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram
ÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??love kram kerstin

Kommentarer
Postat av: renee

Jag tror inte du kommer ihåg riktigt rätt. Jag är nästan säker på att barnens far Älskade dig :-)

2010-03-10 @ 18:48:14
Postat av: Sandra

Du kommer hitta en man som älskar dig lika mkt, å kom ihåg att du har så många andra som älskar dig mer än vad en man kan göra, de är inte många som har.

2010-03-11 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0