Tisdag

Idag påsk lunch på jobbet hoppas att Yvonne gör någe gott till oss.Hon brukar det mums

Påsk godis har jag med mig till mina gulliga arbets kompisar. Jag har förlorat vadet mot Erik!hmm visa har det bra får äta godis
Han äter inget godis det gör jag.
Så ang inlägget av min kompis Anita jag har förlorat hmmm!!

Ska påska på mig lite gult nu vi bestämde det igår..
 det är roligt att klä sig i lite färg
kram glad påsk lunch på er
ni som ska äta
ps min Cleo sitter på min arm eller hand 2 gr om dagen
hon är så sötsnart påsk

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: Tack, alltid roligt att höra :)



mm... ser gott ut me godis!!!

2010-03-30 @ 18:25:05
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0