Snö!!!

Godmorgon vakna tidigt, solsken. Måste byta gardin i mitt sovrum!!
Men det snöar nu här i Stockholm.

En sten föll från mitt hjärta en av mina nära vänner som jag har lärt känna igenom bröstcancern.
Hade känt en knöl (vi som har drabbats är experter på att känna nu)'
Så hon var igår på mamografi,ulltraljud och stick prov Men härligt det var inget jo vävnads knöl helt ofarligt
Grattis du vet vem du är ?grattis.
Jag har ätit min gröt med rivna äpplet nu.Sa jag att jag har gott upp 1½kg dokt (min prins) sa att jag gör det av mina tabletter jag äter. Men det ska jag gå ner jag lovar.Med motion sa han att röra på sig lite mera!!'
Jag vet att det blir mera godis med tröst äter så klart.
Idag ska jag på sjukgymnastiken hoppas hom maserar lite på äret och runt om.
På Fsk ska vi ha lek och rörelse det tycker barnen är skoj de får byta om til sina gymnastik kläder.
Egna vatten flaskor Viktiga saker det
Hoppas alla mina blogg läsare får en underbar dag i snöyran
Igår slog jag nytt rekord här på läsare skoj
kram må gott var rädda om varandra och andra
Kerstin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tjejen för alla tankar du du tänkt på mig!!

Kramar

2010-03-19 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0