sjukgymnastik ondsdag sol

ídag ska mina två barn hmm 22 ooch 25 åringar ut och flyga. Ha det bra Kom hem igen!'Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram
Jag ska på sjukgymnastik för lymfarna,arm och bröst.Det kommer bli bra.Jag har ju ont där.
Rött och svullet tycker jag det är runt bröst ärret.

Jag vakna en timme för tidigt Tyckte att det stog 0735 på min klocka.Men nej då det var 0635
hmm glasögon på typp jämt!!
men men nu har jag tid att blogga länge härligt.
Sedan kan jag ju åka in tidigt ta mig en kopp se på stressade mäniskor.
Idag är det sportlovs väder solsen 4 minus snön ligger frasigt vit på marken.
Man kan känna sig lite lycklig idag.

Hmm ja då så nu ska jag läsa lite mail med sedan klä mig för att åka in till sös.
kram kram kerstin
ps gå försktigt...pussTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0