Roligt

ÅÅ vad det är roligt med en ny underlat unge Ikväll fick hon flyga runt i våningen.
Hon Cleo såg ut att gillade det.

God påsk Lunch var det idag på jobbet samt att vi hade en ´bra dag.Jag var ute i solen'
ett tag.
Någon har vunnit 15 miljoner i Sverige herre gud för mycket! Att en person ska vinna det.

Jaha man kan inte köpa allt för pengar...inte hälsan men men man kan köpa sig bra vård.
Men jag tackar för att jag blev sjuk i Sverige och att jag bor i Stockholm tror att vi har en jätte bra sjukvård.
Eller jag vet att vi har det bland den bästa..

Roligt med Påsk snart en ganska frisk påsk i år. Slipper  behandling  förra året var det cellgifter på skärtorsdagen spruta på långfredagen dålig på annandag påskI år ska jag fira livet och att få vara utan behandling
kram på er alla
ha en bra kväll KerstinÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??ps Idag fick vi personal ett varsit jätte fint påskägg med godis i...Jag kommer sluta efter påsk så får det bli!!!hmm visa har det bra får äta godis  

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är glad att det blir en ganska frisk påsk för dig i år! Å gott med påskgodas, hoppas jag med får ett litet ägg :) kram

2010-03-30 @ 20:26:00
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0