Onsdag morgon 2010.03.24

Fick idag nu nyss tidigt på Onsdags morgon ett sorglig sms av en av mina bästa väninor,att hennes mormor har åkt in på sjukhuset med en jätte stor stroke.Sorgligt för Gunilla och hennes mamma och dotter de fyra står varandra jätte nära.Mormor ska fylla 100 år i sommar.Hoppas nu som G sa själv att hon bara får somna in snarast.
Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
Sedan kom det ett glädjande besked isamma sms att Berit som vi firade härom helgen blev Farmor idag till en liten flicka Grattis till dem alla.Nu blev Berit först ut med att få barnbarn bland oss väninor.
Jag vakna utan kl 07 sedan somna jag om faktiskt Jag ska  jobba sent i eftermiddag kväll.
Ska försöka göra lite nytta nu här hemma.Erik är vaken vi kanske ska åka och fixa pass jippi
känns då som resan kommer att bli av.
må gott alla idag var ute isolen lite
Ta hand om er puss och kram
Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0