onsdag 30/3

Idag trodde jag att det var lag på att byta från V däcken till s däcken!Men nej man kan få börja byta idag
tur det då för jag ville inte byta idag.
Jag är ledig idag,trodde inte när jag var sjukskriven att jag skulle säja eller tänka så att å vad skönt med en ledig dag mitt iveckan,Men det tycker jag nu skönt.Fast ledig och ledig Jag ska få upp Erik som sover än,sedan ska han på ett möte på A-F arbetsförmedlingen,sedan ska vi åka och skaffa våra Pass äntligen.
På efter middagen har han ett nytt möte.Sedan ska vi handla inför påsken.
Kanske ska jag hämta en bok med på biblioteket som jag har beställt.
Har ju läst ut min Vindens....som tur är .

Idag tänker vi extra på Åke barnens farfar som ska operas för Prostatacancer Håller alla tummar att det kommer att gå bra.Det gör det så klart.

Ha en underbar dag alla Jag ska ha en skön ledig dag..ler
kram KerstinTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men Kerstin, vad har du för kalender egentligen? ;) Idag är det 31 mars. Imorgon är det därmed 1 april, så akta dig från att bli lurad hehe. kram

2010-03-31 @ 20:17:55
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0