kväll

Lördag kväll popcorn, vatten och  kaffe härligt. kommer må så bra imorgon;)
jag ska se på körslaget sedan Män som hatar kvinnor Sandra har varit med i den prodoktionen.
Jag har sett filmerna på bio men det här är väl sånt vi inte har fått se.
Ikväll är det lugnt på blogg sidorna
undrar om  man inte ska blogga på lördagrarna?
Imorgon blir det tårta kaffe hos Sören som fyller år Grattis
Ikväll är det ost och kex hos min systers barn Ann ,med familj men jag känner mig trött stannar
hemma imin soffa.kanske ett fotbad`
hmm skönt
sköt om er och varandra puss
Kesrtin

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej! Jag har inte vart med i Män som hatar kvonnor, utan jag jobbade med Flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes=)

2010-03-23 @ 13:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0