hemma

Idag var jag ju på sjukgymnastik...
Hmm jag fick bakläxa jag var inte alls så rörlig som jag trodde!!!
hmm meín höger arm kommer bara hälften över huvdet rakt upp
den andra kommer jag rakt upp med man ska ligga på golvet och göra dessa rörelser
samt ligga som en ´bebis ni vet med armarna på bägge sidorna rakt över huvudet.hmm det fumkar
inte heller så bra..
samt att göra snöö ängel på gplvet nej halv ängel vinge fick jag upp..
Ska öva nu 2 gr per dag sedan återbesök om två veckor...
Träna träna.
Sedan tyckte sjukgymnasten att jag var svullen över opertionstället.
så ner till Kirurgen där två sköterskor klämde och kände men nej de ´tyckte de sog bra utt
slapp tömma bröstet idag igen skönt.sedan vart jag så trött åkte hem ska sova och läsa.
Jag har läst ut Fucka upp skönt det!
Låna en ny bok idag hemsk sådan:Otrygare kan ingen vara;
den ska jag lägga mig på soffan nu och läsa.
Snart åker S,F;M.E.L,T ha en bra resa sköt er  nu kram
kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0