Hemma

Inget pass Erik sover....???
hmm han har börjat spela igen på datorn.. F a n vad ska man göra en 20 åring som inte har något jobb eller något!
Hoppas de hittar på någon sysselsättning åt han snabbt,så även han känner sig betydelsefull det är viktigt att vi människor känner.
Får försöka  imorgon då:
Jag ska träffa min kurator i morgon bitti.Hon är så bra.Jag känner mig nöjd när jag kommer ut därifrån.
Hoppsan så var måndagen över dagarna går så fort'
Jag fick vara ute isolen med ljuvliga barnen
Härligt sedan har jag även sovit en stund.Undrar om jag ska bli med en underlat flicka idag kanske?
Hmm härlig måndag kväll på er alla bloggisar
KerstinÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0