hemma

Hemma efter en lång dag känns det som Jag är trött ikväll,undrar om der beror på att jag var på sjukgymnastik?
Jag blev godkänd idag ialla fall bättre rörelseförmåga i arm och axel.Träffa en Bc syster som hade drabbats
av 4-5 st tumörer isamma bröst...hmm!! ja allt är möjligt inom cancern..
Hon var operad nu väntade på vilken behandling hon skulle få.
Hmm jag känner mig lite glad att jag har avklarat cellgifterna och att jag nu äter min tablett på kvällern.
Imorgon ska jag träffa min underbara dotter vi ska prova ut en bröstprotes känns lite onödigt eftersom jag ska snart operas,men men jag tar ut  
dem två st ny inlägg i bh i gummi...tar den st jag ska operara in så jag får öva mig.
Sedan ska vi boka en resa till mig och Erik vi ska åka till Spanien
med fam Karder och vi skoj i Juli får vi hoppas att vi kommer iväg
kram må gott ta hand om er
kerstinden här bilden är så fin

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Somliga har det bra..

2010-03-18 @ 00:27:05
Postat av: Fredrik

syftade på Spanien..

2010-03-18 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0