hemma 1/3

Hejsan
hemma igen snö regn ute hemskt väder vart är våren.'

Jaha så var man tillbaka på jobbet då
höga röster barnen var glada idag Jag blev uppvaktad av Gaby'
blommor .<Sedan fick jag min första Bakelse från Gunarssons av solrospersonalen
Blev så glad Tack ska ta den ikväll när jag blir ensam'En massa grattis på Facebok,
samt kort i brevlådan av min gamla kompis kul Tack
Tack F för inlägget igår.Bra då vet alla.
jaha snart kommer Rolle med fam små barnen de ska äta lite här sedan fika med G Moster
puss på er var försiktiga itrafiken
Kerstin härligt gott  saknar vill ha NU!!
Ps mina barns Framor hyllar vi idag med hon blir 75 år hög ålder Grattis

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis Kerstin! En dag för sent jag vet men hoppas du hade en bra dag. Kul med uppvaktning :) Roger hälsar med. kram

2010-03-02 @ 14:54:08
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0